dissabte, 12 d’abril del 2014

Elefants

Mini cabanyes per dormir? ni idea


Posta de sol des de la meva habitació


nit des de la meva habitació


Cada dematí aquestes dones porten peix als restaurants




Parlo amb un elefant


li dono plàtans directament a la boca


M'hi enfilo





Vaig a passeig per un riu








hi ha un home solitari venent cocos al mig del riu, n'hi compro un



A vegades passem per llocs tan estrets que tinc por de que quedem encallats


trobem gent banyant-se que els hi demnao permís per fotografiar-los i sempre em diuen que sí contents




aquestes cases flotants son restaurants


el riu es troba amb el mar



i un altre home venent cocos, també n'hi compro un


dino en un restaurant a la selva, al meu costat hi ha aigua i mils d'unes plantetes que a Barcelona me'n fan pagar un euro per cada una



amb quatre troncs fan una barca




Això és la platja de Kovalam amb els hotels i les botigues al fons, la platja i al final el meu hotel de color taronja




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada