dilluns, 7 d’abril del 2014

Kovalam

Estic a Kovalam, Kerala, l'estat més democràtic i avançat de la India
 la meva habitació dona a la platja directament, des del llit puc veure el mar i la gent banyant-se


des del restaurant, al fons hi ha el far, per això la platja es diu lighthouse beach


Tinc una amiga nova, la Maria Victoria, és italiana viatja sola i te 76 anys! és una crack!

Te molt caràcter i s'enfada molt quan li faig fotos, m'ho prohibeix.




A la foto no es veu molt be però la dona de la dreta porta un peix enorme sobre el cap


Sento una música molt forta i pregunto què és, 
Al temple de Shiva fan un festival. 
A quina hora? 
A quina hora? dura 8 dies! 
Em contesten


Molt a prop de la platja hi ha molta vegetació, m'agrada


Un gat indi que menja verdura amb moltes especies, quin remei!


Dino amb la Maria Victòria i com que no em deixa fer-li fotos li demano que me'n faci una a mí, però s'enfada perquè diu que amb el sol no es veu res!


Dinem en aquesta taula a dos pams del mar


una casa i un jardi una mica cuidats, molt poc habitual aquí


relax entre espècies


un temple musulmà que també estan de festa


L'omnipresent Gandhi


després de dinar


Una tibetana m'ha fet especialment per mi aquest brazalet, peuzalet, camazet?


més Gandhi


Un bwngalow per llogar


Una platja no molt plena


Una platja solitaria on em banyo sola mentre la Maria Victòria mèspera cinc minuts i després em diu que això és massa solitari, segur que té raó.


Tornant de l'excursió que hem fet avui amb taxi enganxem un grup de gent partidaris d'un polític que fan molt soroll.  La setmana que ve hi ha eleccions a Kerala








Un temple cristià, aquí la majoria de gent son musulmans o cristians





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada