dimecres, 9 d’abril del 2014

Hotel de luxe



Els pescadors de Kovalam pujen les barques a la sorra manualment, com ho feien a Sant Pol quan jo era petita



davant de la meva habitació em trobo aquest noiet meditant

La Maria Victòria em porta a un hotel de luxe per preguntar preus. Ara val 150€ la habitació, i en temporada baixa, al maig 50€, això aquí és una petita fortuna




La platja de l'hotel de luxe, és la més perillosa que he vist mai a la meva vida, les onades son enormes i el fons baixa rapidament, una combinació realment terrible, les onades trenquen amb tanta força que diu la llegenda que un home es va quedar sense cames del cop que li va donar la onada contra la sorra!


La Maria Victòria es muda, s'ha d'anar elegant en un hotel elegant


Aquí em pilla fent-li la foto i em fot bronca, té raó ella, si és que no puc, no puc, 
em recorda a la meva mare...







El dinar a l'hotel de luxe és boníssim, bufet lliure de molts tipus de menjar de la regiò, els probo tots!
Preu; 9€








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada