dijous, 3 d’abril del 2014

Kerala

A la India és de mala educvació entrar als llocs calçat, jo ho oblido sovint


El dibuix representatiu del Moka café, el bar de la Franca


La Franca i la Su Ganda parlant de negocis


El cani que em porta a la platja de davant de l'hotel, perquè veieu el nivell de brutícia de Pondicherry


Unes indies precioses banyant-se a la seva manera



Un tros de platja qualsevol, no l'he buscat especialment brut


Unes indietes venedores de coconuts, ja no els en hi queden quasi, jo me n'he menjat dos


Una altra venedora de coconuts amb el color del sari igual que el que ven


dues nenes jugant sense banyar-se, son nenes



Em despedeixo de Pondicherry i de l'estat de Tamil Nadu, que resulta ser un dels més bruts, sorollosos i conservador de tot l'India, i me'n vaig en autobus, tota la nit, a Kerala, l'estat més modern i democràtic del país!


Hora d'anar a l'escola, ja a Kerala!


Kovalam, un poblet turístic a Kerala, tan net que em moro d'alegria, gràcies Deu meu!


Uns nois surfejant


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada