dilluns, 31 de març del 2014

Auroville

Avui vaig a comprar-me un bitllet d'autobús per anar a Kerala, diuen que és molt bonic. Serà un viatge de tota la nit, i tindrè un llit per mi a l'autobús; tota una aventura.

Tornant, veig una escola d'Auroville que m'han explicat que fan servir les teories de'n Rudolf Steiner, la filla d'uns italians que he conegut hi va i li agrada molt. Entro.


Els entorns molt bonics


Les aules també


M'acosto a questa aula i veig al professor explicant en una pissarra, de lo més clàssic, però alguns alumnes en comptes d'escoltar-lo asseguts, ho fan drets, aquesta és la diferència que puc veure a primer cop d'ull


Passejant veig aquest fuster que treballa al carrer


Aquestes cabretes son de la mare de la nena, que ven flors pels cabells, entre altres coses



El meu súpermercat


i el que venen


La Franca, la meva amiga italiana em porta a casa seva


meravella de les meravelles





M'explica que la porta és autèntica


i la taula feta amb ceràmica tradicional d'aquí


la cuina


el quarto de bany


un deu indi


la sala




el porxo


el pàrking


Vaig a passeg per una comunitat d'Auroville,
jo em pensaba que això de les ecovilles era per gent humil, aquí son tots multimillonaris!









Això d'Auroville no és per mí, tots molt rics, molt lluny els uns dels altres i tot molt solitari.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada