diumenge, 30 de març del 2014

Ashram i temple

Passejo per Pondicherry i en un carrer molt petit trobo aquesta paradeta amb unes coses precioses,


m'enamoro de la noia que les crea i li demano que em faci unes arrecades més petites de les que te per la meva germana Bibiana, sé que li agraden les arrecades petitetes. Amb mitja hora les te fetes!


Aquesta és la cabanya que la meva amiga hongaresa, la Su Ganda s'ha fet al seu jardi


Ella a la seva cabanya amb el llit amb mosquitera, avui dormiré aquí jo també


el sol entra al dematí


A la India totes les dones dibuixent un mandala a davant de les seves cases





Una instalació d'electricitat una mica rovellada, i de fet la llum se'n va tot sovint


Viatjo en autobús a Tiruvannamalai el poble que te un ashram molt famòs i un dels temples més grans de la India.
Veig micos per tot arreu


L'entrada de l'ashram


Un arbre impressionant


Camino cap al temple i veig aquestes cases pintades de colors que contrasten amb la resta despintades i brutes


El temple enorme!


Està ple d'indis que hi van a resar


Un detall d'un estil diferent del conjunt


Cremen espelmes com ofrenes


part de la paret


Dues torres, si se'n hi poden dir així, una davant de l'altre


Un elefant beneeix a tothom que li dona una mica de menjar


reunió de vaques descansant


aquesta està enfadada, no vol saber res de ningú


Després agafo l'autobús per tornar a Pondicherry i miro per la finestra


Veig parades de tota mena


Arribem a un poble i parem una mica


M'agrada aquest indi


A la India hi ha gent per tot arreu!


Anar 4 en una moto aquí és molt habitual


L'autobús torna a parar i moltra gent baixa a veure un cafè o un suc que els hi donen en un vaset de plàstic blanc, tots, tots el tiren a terra quan acaben


Veig unes montanyes de pedres molt grosses, impossible anar-hi d'excursió

   

Quan arribo a l'hotel em dedico a rentar-me roba, me la rento tota i no se que posar-me per anar a sopar, agafo el llençol del llit que és de coloraines i em faig un vestit!


He après a fer-me fotos activant la càmara amb la veu











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada