dilluns, 24 de març del 2014

últim dia a Mamallapuram

Avui tinc classe de surf amb el Gobi, però les onades no estan gaire be i no n'aprenc gaire

desprès passejo pel poble i veig les dones jugant a terra


 hi ha molts i molt ocells, sembla la peli del Hicthcoc


les dones i els nens sempre separades dels homes


jugant a un joc indi


M'infiltro al taller on fan i reparen les planxes de surf


el meu profe el Gobi




El Pathi, el noi que s'ocupa de l'hotel i que avui m'ha portat amb la seva moto a veure ...


això, era una pedra enorme i la van anar tallant per fer aquesta preciositat



Aqui on soc jo tothom treballa la pedra fent figures típiques d'aquí, elefants, budes... conec un home que fa coses diferents










4 comentaris:

  1. Hola Eugènia, que fantàstic, donen ganes d'anar-hi. Sembla que t'ho pases força bé i aprofites el temps, me'n alegro molt!, ja veus, aquí tot segueix igual, amb la premsa plena de notícies que ja no vull llegir.....molts petonets ¡¡¡¡segueix explicant-nos cosetes!!!!!, que m'encanten. susana.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Susana, gràcies per fer-me un comentari

      mil, mil gràcies

      una abraçada

      Elimina
  2. Ei! M'agrada molt el teu blog! L'aniré visitant per veure com vas :)
    Les fotos van molt be per entendre tot.

    Ànims. La india es dura!

    ResponElimina
    Respostes
    1. menys mal que m'ho dius! ningú ho diu i de fet fins fins avui que ja fa 15 dies que hi soc no m'he començat a relaxar! Costa acostumar-se a la pudor, a les mirades penetrans dels homes, a la por de que et robin, a la calor, a regatejar, ... costa però ja començo a moure'm una mica tranquil·la.

      abraçada!

      Elimina