divendres, 28 de març del 2014

Pondycherry

Estic en un poble diferent, Pondycherry, molt a prop d'Auroville, la ecoville més gran del mon.

He anat a parar a un bar d'uns italians, està net i polit i hi ha uns ventiladors potens que em refresquen, estic relaxada, que ja és molt aquí a la India, entre la calor i la bruticia a vegades tinc ganes de demanar socors!


La mestressa una italiana de la meva edat que em posa música de la meva època, guays!




La noia india que l'ajuda, elles sempre vestides de princeses!

Vaig a Auroville amb una amiga nova que he fet de Hungria


Jo darrera un tornado aquàtic



Auroville és molt gran i hi ha molt poca gent, només veig gent als bars, de moment



Estic en un hotel al costat mateix de la platja, te un jardi bonic, i una wifi tan poc potent que no m'arriba a l'habitació, per tenir internet he de seure sota la sombrilla de palla al costat del reuter.




per primera vegada a la vida dormo sota una mosquitera, m'asseguren que hi ha molts mosquits, encara que a mi no em piquen de moment...


l'habitació amb lavabo i dutxa val 4€








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada