dijous, 20 de març del 2014

Saris

Avui les meves col·legues de l'hotel, la Miriam, italiana, la Regula, suissa, i jo, anirem a un poble a dues hores amb autobus de Mamallapuram per comprar saris de seda.


jo estic vestida de turista amb roba india


Les meves amigues es tornen bojes comprant joies de plàstic  per la canalla, diuen


Els nens indis son preciosos i sempre estan contents


Venen tires de flors naturals pels cabells que les indies es cambien cada dia


més flors


visitem un temple molt bonic però només ens deixen fer fotos a fora


Després de molt preguntar trobem la botiga de saris de seda més bonica de la ciutat 


Anem a menjar a un restaurant d'indis, res de turistes, i ens posen el menjar a sobre una fulla de plataner, 


Elles dues estan habituades a menjar amb les mans perquè han vingut moltes vegades a la India, a mi em costa, de moment menjo amb una cullereta com dues indies joves de la taula del costat.
Ens costa dos euros, les tres!


La Regula, mentre ens espera a la Miriam i a mi que hem anat a prendre un café, es fica en una barberia i enamora al barber


Avui és l'últim dia a la India de la Miriam i fem un sopar per despedir-la, nosaltres tres amb un noi de l'hotel i un que hem conegut pel camí


anem a comprar menjar en una parada del carrer i ens el menjem al terrat de l'hotel que hi ha un prorxo plé de plantes, preciós.












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada