diumenge, 16 de març del 2014

diumenge

Passejo per Mamallapuram, aquest poble de 12.000 habitants on tots els cotxes i motos toquen el claxon continuament, no és molt relaxant....

Hi ha molta gent aquí que fa figures de pedra molt boniques.



Les vaques estan al costat dels cotxes sense cap problema


La meva mare em deia que aquestes llums eren típiques de Mallorca, aquí n'està ple



a la sortida de l'hotel em trobo dues oques


vaig a descansar en un lloc tranquil per poder llegir la Lonely Planet i acabo menjant un plat enorme d'arròs per 1/2€, el concepte bar aquí no existeix.

La gent menja amb les mans i després es van a rentar a una font que hi ha especial per això, no ens donen tovallons.


La mestressa, a la que demano permís per fotografiar,  es passa tota l'estona espantant els ocells que es posen sobre els arbres, suposo que perquè no embrutin als clients.

Com ho fa? Te un tiraxines i només fent el gesto de tirar ja se'n van.


Entro en un jardí ple de gent on hi ha un petit temple rodejat d'aigua amb nenúfars, però em treuen desseguida perque la deesa està resant, em diuen...


Aquesta dona que te aquesta parada tan bonica practicament m'obliga a comprar els mangos de més abaix, estan verds i durs,  això si per només 1/2€



Al vespre vaig a la platja, he parlat amb el noi que porta l'escola de surf i demà em llogarà una planxa, a veure si puc surfejar!








4 comentaris:

  1. Segona vegada a la meva vida que escric en un blog : el que no aconsegueixi la Eugènia...Felicitats per tot : per haver deixat les flor, els gats i tot plegat per anar a viure aquesta aventura. Veient les imatges sembla difícil imaginar que sigui un paradís del surf però ben segur que trobaràs les onades que busques; de fet ja ho deia la Torroja : "Hawai, Bombay son el paraiso..." Molta sort i disfruta!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Xavi, gràcies per escriure,

      ja he fet surf i ja m'he cremat, les onades son tan guays com les de Hawaii però serviran,

      a part hi ha moltes coses per fer,

      visitar un ashram, visitar una comunitat d'artistes, temples, i menjar coses estranyes però bones per mitj euro...

      abraçada!

      Elimina
  2. Ep, aquesta vegada no m'ho has explicat i no m'has dit adéu i m'agafa per sorpresa!
    Molt bé, molt bé; t'aniré seguint és clar.
    Cuida't.

    ResponElimina