dissabte, 15 de març del 2014

Madras

Ja estic a la India!

Abans de marxar només trobava raons per tenir mandra d'anar-me'n.

No veuré obrir-se aquestes flors


Els gats m'enyoraran...




No podré disfrutar d'aquestes flors...


Però ara ja estic contenta

Estic instal·lada a Mamallapuram, al sud est, a la platja



Hi ha gent per tot arreu i tot és molt brut, suposo que m'aniré acostumant.

He sopat una gamba enorme com una llagosta i arròs amb verdures, tot boníssim per 3,5€



Els pescadors llencen els peixos petits a la platja i els ocells se'ls menjen.



T'ho volen vendre tot, no et deixen gaire tranquil.



1 comentari:

  1. Eugènia, estic tancat dins un avió i amb una demora de sortida de prop d'una hora. De sobte! , missatge teu de veu. Impossible grabar una resposta en mig de tanta gent. Entro al blog i feina acumulada : un munt de fotos i comentaris que no havia vist. M'has fet la espera més soportable. Amigues de diferents països, pobles de impossible nom, gent del carrer, botigues amb saris, menjars servits damunt de fulles, animals i bruticia per arreu, mosquits i mosquiteres, pulseres vermelles i també grogues i verdes, robatori i cop de puny,...aixó és millor que una novela d'aventures encara que trobo a faltar surf !!! :"Eugènia a la recerca de la onada perduda". Et deixo. Arranquem!!! Una forta abraçada i no t'oblidis que no fa falta anar tant lluny per trobar gent fent l'indi !!!!

    ResponElimina